Analisi di Previsione di Mercatu di Mobili per l'Ospiti à l'Apertu in 2022

Analisi di Previsione di Mercatu di Mobili per l'Ospiti à l'Apertu in 2022

China Business Information Network: Mobili è forniture di divertimentu outdoor ùn anu micca solu a funzione putente di adattà à e cundizioni duri di l'aria aperta, ma anu ancu u rolu di abbellisce l'ambiente è di guidà a vita di moda, cù belli forme è diversi disinni, chì scontranu. i bisogni di e persone muderni per perseguite a persunalizazione è a moda, è sò elementi indispensabili novi in ​​l'attività outdoor di a ghjente.Mobili muderni di divertimentu è forniture muderni ùn sò micca solu più è più diversificati, ma ancu più è più utilizati, è sempre più favuriti da u mercatu.

Status di u mercatu

1. Valore di pruduzzione
U sviluppu di u mobili di divertimentu outdoor è forniture in Cina hà cuminciatu tardi, è a popularità di u mercatu civile hè bassa per via di e restrizioni di e cundizioni di vita.Cù u sviluppu di a ristorazione turistica è l'altri industrii di divertimentu, u mercatu cummerciale di mobili è forniture di divertimentu outdoor in Cina si sviluppa rapidamente.Nta l'ultimi anni, u valore tutale di a pruduzzioni di l'industria di l'industria di mobili è forniture di divertimentu in Cina hè in crescita, cù un valore di output di 42,23 miliardi di yuan in 2021, in crescita di 8,39% annu à l'annu, è hè previstu di ghjunghje à 46,54 miliardi di yuan per u 2022. .

2. Scala di u mercatu
Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu di u tempu di divertimentu di i residenti domestici, a dumanda di u mercatu domesticu di mobili è forniture di divertimentu outdoor hè gradualmente aumentata.2020 A dimensione di u mercatu di mobili è forniture per l'aria aperta in Cina hà righjuntu 3,01 miliardi di yuan, un aumentu di 7,1% di crescita annu à l'annu.A dimensione di u mercatu hè prevista per ghjunghje à 3,65 miliardi di yuan in 2022.

Tendenze di sviluppu

1. Informazione è automatizazione di l'affari
U gradu d'informatizazione è di l'automatizazione di l'imprese in l'industria di l'industria di mobili è forniture di divertimentu in Cina hè relativamente bassu.Cù u sviluppu cuntinuu di a scala cummerciale è l'aumentu di i costi di u travagliu, i bisogni di l'imprese per l'efficienza di l'equipaggiu, u cuntrollu di i costi è a qualità di u produttu sò in crescita, facendu chì u gradu di applicazione di a tecnulugia di l'informatica è u gradu di automatizazione di l'equipaggiu di produzzione diventanu gradualmente a chjave per vincere. in a cumpetizione di u mercatu.

2. A capacità di R & D per migliurà
A mancanza di capacità di R & S è di cuncepimentu per i mobili è e forniture di divertimentu fisicu per l'esterno hè statu un collu di bottiglia in u sviluppu di l'imprese in l'industria di mobili è forniture di divertimentu fisicu esterno in Cina.I cunsumatori di u corpu outdoor Lee mobili è forniture, in generale ogni unu à dui anni nantu à i mobili di divertimentu outdoor sarà aghjurnata, chì esige imprese in l'industria deve fucalizza nantu à R & D è capacità di cuncepimentu, è l'innuvazione cuntinua per risponde à a dumanda di u mercatu.

3. Implementa vigorosamente a strategia di marca
Accelerate a trasfurmazioni di u sviluppu di l'affari di mobili outdoor, ottimisate constantemente a struttura di u produttu, fate u so megliu per sviluppà prudutti d'altu valore aghjuntu, sviluppate vigorosamente novi prudutti, è cresce e riserve di varietà di produttu.Realize u pruduttu si basa principarmenti nantu à a scala di espansione è crescita quantitativa sia à a scala di quantità è benefici di qualità di a trasfurmazioni fundamentali.Stabbilisce un mecanismu di cultivazione di marca basatu nantu à a ricunniscenza di i cunsumatori è a cumpetitività di u mercatu internaziunale, strive à migliurà a qualità di u produttu, fucalizza nantu à u sviluppu di prudutti d'alta qualità, d'alta qualità, d'alta efficienza, per prumove l'impresa più grande è più forte, è strive. per creà marchi internaziunali, cù prudutti di marca per guidà a trasfurmazioni di a crescita industriale.Questa hè ancu a strategia di crescita di Boomfortune.

Per più infurmazione, fate riferimentu à u "Rapportu di ricerca di u mercatu di l'industria di l'industria di mobili per l'aria aperta in Cina è l'opportunità d'investimentu" publicatu da u China Business Industry Research Institute, chì furnisce ancu dati industriali, intelligenza industriale, rapporti di ricerca industriale, pianificazione industriale, pianificazione di parchi, 14th. Pianu di cinque anni, attrazione d'investimentu industriale è altri servizii.

微信图片_20230203173654


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022